воскресенье, 3 мая 2020 г.

Завдання на 04.05.2020

Доброго ранку, доброго дня...
Бажаю всім натхнення, сил і витримки на цей тиждень, бо попереду знову три вихідних. А, як відомо, хто добре працює, той гарно й відпочине.


Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА

І. Сьогодні ти повториш те, що вже знаєш про тект. Передивись це відео. Зупинись на тому місці, де тобі пропонують вибрати найвлучніший заголовок до тексту. 
https://www.youtube.com/watch?v=qEpFcS3t8AI&t=3s

Скористайся такою підказкою.
Як вибрати найвлучніший заголовок до тексту:
1. Прочитай текст.
2. Визнач тему тексту: про що або про кого цей текст.
3. Визнач мету тексту: що головне хотів сказати цим текстом автор.
4. Подумай, який із запропонованих заголовків якнайкраще відповідає темі та меті цього тексту.
Запиши заголовок у зошит. Далі завдання з відео не виконуй.

ІІ. Прочитай три групи речень. Визнач, яка з них є текстом.
А) По дорозі бігло маленьке кошеня. У неділю ми поїдемо на пікнік. Коло річки зібралася галаслива дітвора.
Б) Дятел бадьоро стукотить по дереву. Він не вміє співати. Замість пісні птах вистукує дзьобом.
В) На вулиці цвітуть каштани. Дівчатка побачили в траві їжачка. Ми сіли в переповнений автобус.

Вибери до нього найвлучніший заголовок із цих. Скористайся підказкою.
Дятел
Знахідка в траві
У лісі
Дятлова пісня
На річці
На річці
Запиши в зошиті заголовок. Спиши текст. Починай текст з абзацу. У першому реченні підкресли головні слова.

ІІІ. Прочитай текст. Визнач, про що він. Подумай, чи всі речення відповідають темі  цього текту. Яке з речень зайве?
         Собака гриз кістку. До нього прилетіли дві ворони. Ластівки повертаються з вирію. Одна смикнула собаку за хвіст. А інша вкрала кістку.
Добери заголовок до тексту із запропонованих:
Весна
Дві ворони
Не пощастило
Хитрунки
Запиши в зошиті заголовок. Спиши виправлений текст. Починай текст з абзацу.


Другий урок МАТЕМАТИКА


1. Пригадай два способи перевірки дії ділення (правила на с. 140).
    Виконай № 954. Записуй у 2 стовпчики.

2. Розв'яжи УСНО ланцюжок із № 955. Записуй у рядок через кому тільки відповіді, що мають бути у пустих клітинках.

3. Розв'яжи задачу № 956. Скористайся планом:
    1) Скільки всього учнів у першому та другому класах.
    2) Скільки дівчаток в обох класах.

4. Пригадай, як знайти невідомий доданок? зменшуване? від'ємник?
    Виконай УСНО № 957. Запиши в  рядок через кому тільки відповіді.

5. Виконай № 958. Порівняй вирази, постав знаки <,  > або  =. Записуй в один стовпчик за зразком:
           56                   6       1
     (22+34):7 > 18:3+5:5
         8 > 7
6. Розв'яжи задачу № 959. Скористайся планом:
    1) Скільки стало футболістів, коли четверо з них пішли грати у теніс.
    2) Скільки дітей грало у теніс спочатку: до того, як четверо футболістів прийшли до них.

7. Розв'яжи № 962.
    1) Обчисли периметр прямокутника.
    2) Обчисли периметр трикутника.
    3) Дай відповідь на питання задачі.


Третій урок ФІЗКУЛЬТУРА
https://www.youtube.com/watch?v=BUY8FM0o52c



Четвертий урок ЧИТАННЯ

1. Прочитай казку  Юрія Ярмиша "Трамвай і Щиглик" 2 рази. ЇЇ можеш знайти у посібнику "Я люблю читати" на с. 58-59 або за посиланням:
  
2. Пройди тест у зошиті з української мови. Запиши.
Трамвай і Щиглик
1. У якому місті трапилася ця історія?
А) У Львові
Б) У Харкові
В) У Києві

2. Як називали Трамвай?
А) Веселий
Б) Гуркітливий
В) Дзвінкий

3. Хто ховався у підворіття?
А) Коти
Б) Собаки
В) Пацюки

4. Чому Трамвай так нечемно поводився?
А) Він почувався нікому не потрібним
Б) Він мріяв про відпустку
В) Він почувався дуже втомленим

5. Звідкіля прилетів до Трамвая Щиглик?
А) З Ботанічного саду
Б) З лісу
В) З берега Дніпра

6. Запиши словами. Чому Трамвай так змінився у поведінці, що його    стали називати Пташиним?
  
Фотозіт про письмові завдання чекаю у Viber або у ClassDojo.


П'ятий урок ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Якщо хочеш, можеш намалювати казковий будиночок.

Як намалювати будинок для гномів крок за кроком, ти знайдеш за цим посиланням:





Комментариев нет:

Отправить комментарий