среда, 29 апреля 2020 г.

Завдання на 30.04.2020

Доброго ранку, доброго дня...

Перший урок МАТЕМАТИКА

1. Попрацюй усно. Пройди тест. За потреби використовуй чернетку.

2. Вчора ти навчився перевіряти дію множення. За допомогою цієї таблиці пригадай, що треба зробити.

3. Перевір правильність обчислень.  У два стовпчики запиши тільки ті приклади, що    пораховані неправильно. Запиши правильні відповіді.
    8*9=56        6*4=24
    9*7=63        5*8=45    
    7*6=42        3*9=36
    4*7=14        2*9=18
4. Сьогодні ти дізнаєшся про два способи перевірки дії ділення.
Ось один спосіб. Приклади в кінці відео виконувіти не треба.
https://www.youtube.com/watch?v=E0WZ-A6H8vw

5. На с. 140 прочитай два правила перевірки дії ділення. Виконай № 949. Записуй так:
      72:9=8
      Перевірка
      72:9=8
      8*9=72
Таким  чином рзв'яжи та перевір 4 приклади.
6. Розв'яжи задачу № 948 (1). У задачі 3 дії.Тобі в допомогу план розв'язання:
    1) Знайди, скільки кілограмів слив зібрали з другої сливи.
    2) Скільки всього кілограмів слив зібрали з двох дерев?
    3) Скільки ящиків знадобилося, щоб розкласти всі сливи?
7. Розв'яжи задачу № 951. План розв'язання:
     1) Обчисли периметр даного квадрата. Для цього виміряй довжину сторони квадрата. Однієї достатньо чи ні?
      2) Дізнайся периметр іншого квадрата, якщо він на 4 см менший від периметра квадрата АВCD.
      3) Знайди сторону цього квадрата за відомим уже периметром. Пам'ятаєш, у квадрата всі сторони однакові.
      4) Накресли цей квадрат.


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Відпочинь і пригадай веселі "Танці-зігріванці"


Другий урок УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Пригадай разом з Мовкою та Суржиком, що таке текст.

2. Сьогодні ти навчишся добирати до тексту заголовок.
Виконуй усі завдання з цього відео.

3. Повтори правила на с. 125 і 127.


Третій урок ЧИТАННЯ

І. Прочитай оповідання В. Бондаренка «Як розмовляють тварини» два рази.

У казках тварини розмовляють. А як насправді? Є в них мова чи нема?
Тварини спілкуються між собою за допомогою запахів, рухів тіла, голосу. У них, таким чином, не одна, а ніби три мови.
Тваринна мова дуже виразна. Це переважно такі вигуки: «Увага!», «Стережись!», «Рятуйся!», «Забирайся геть!». Сила і частота цих вигуків залежать від стану тварини. Якщо, наприклад, жаб’яче «бреке- ке-ке» звучить спокійно — значить, тваринка миролюбна, а коли сильно і коротко — назріває сварка за територію.
Подаючи звуковий сигнал, білка скрекоче, бобер ляпає хвостом по воді, олені б’ють копитами по землі, а зайці стукотять задніми лапами. У разі небезпеки кабан коротко хрокає, а лось форкає. Козуленя, зголоднівши, тоненько свистить — підкликає матір. Коли лисиця приносить лисенятам їжу, то про своє наближення до нори повідомляє звуком «уф-уф».
Звірі змалечку вчаться розпізнавати звуки безпечні й небезпечні — які з них належать своїм, а які — чужакам.
Усі незнайомі звуки викликають у них настороженість, бо можуть становити загрозу.
Більшість тварин розуміє голос не тільки свого виду, а й інших видів. Наприклад, крики сойки або сороки знають усі жителі лісу. Вовки розуміють голос ворона, олені — гавкіт собаки. Шпак, сорока, ворона, ворон, сойка, дрізд, снігур здатні наслідувати голоси інших тварин, можуть вимовляти окремі людські слова.
Знати голоси тварин треба для того, щоб передбачити їхню поведінку під час зустрічі чи при спілкуванні.

ІІ. А тепер виконай завдання у зошиті з української мови. Запиши: Як розмовляють тварини. Якщо важко відповісти на питання, звернися знову до тексту.

1. Запиши словами. Якими трьома мовами спілкуються тварини?

2. Що означає жаб’яче «бре-ке-ке», коли воно звучить сильно і коротко?
А) жабка миролюбна
Б) назріває сварка за територію
В) жабка дуже зголодніла

3. Встанови відповідність, хто з тварин які звукові сигнали подає:

1) білка
А) б’є копитом по землі
2) бобер
Б) хрокає
3) олень
В) ляпає хвостом по воді
4) заєць
Г) форкає
5) кабан
Д) стукотить задніми лапами
6) лось
Е) скрекоче

4. Чиї крики знають усі жителі лісу?
А) голуба та дрозда
Б) ворони та зозулі
В) сойки і сороки

5. Голос якого птаха розуміють вовки?
А) сойки
Б) ворона
В) сороки

6. Які пташки не наслідують голоси інших тварин?
А) снігур, дрізд
Б) шпак, сорока, ворона
В) синиця, горобець, соловей
Г) ворон, сойка

Письмові завдання надішліть мені сьогодні.

На все добре! Гарних вихідних!














Комментариев нет:

Отправить комментарий