среда, 22 апреля 2020 г.

Завдання на 23.04.2020

Доброго ранку, доброго дня....

Перший урок МАТЕМАТИКА

1. Ти вже знаєш усю таблицю множення та ділення. Тепер її треба частіше повторювати, щоб     добре запам'ятати. Потренуйся за допомогою тесту. Сьогодні тобі може знадобитися чернетка.
 https://naurok.com.ua/test/start/220517

2. На попередньому уроці ти познайомився з різницевим і кратним порівнянням чисел. Пригадай за допомогою таблиці.

3. Запиши числа в два рядки (вниз і вправо відступай клітинку).
    54  63  18  32  72  40
      9    7   6     8    9    5
Порівняй, на скільки верхнє число більше, ніж нижнє. Відповідь записуй під кожною парою чисел, відступаючи клітинку вниз. 
4. Відступи вниз дві клітинки.
   Знову запиши в два рядки ті ж самі числа (вниз і вправо відступай клітинку).
     54  63  18  32  72  40
      9    7   6     8    9    5
Порівняй, у скільки разів верхнє число більше, ніж нижнє. Відповідь записуй під кожною парою чисел, відступаючи клітинку вниз. 
5. Подивись відео, як розв'язувати задачі на різницеве та кратне порівняння чисел.     Зверни увагу на короткий запис задач.
  https://www.youtube.com/watch?v=7OvFs35o5CQ

6. Розв'яжи задачу.
Гончар виготовив 32 тарілки, а глечиків - на 24 менше. У скільки разів більше гончар зробив тарілок, ніж глечиків?
7. Розв'яжи задачу.
Ширина прямокутника 2 см, а довжина - на 6 см довша. У скільки разів ширина коротша за довжину? Накресли цей прямокутник та обчисли його периметр.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


Другий урок УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Ти знаєш, що в реченні слова пов'язані за змістом. Зв'язок слів у реченні можна встановити за допомогою питань. За допомогою питань можна поширити речення. Подивись у відео, як це робили Мовка та Суржик:
https://www.youtube.com/watch?v=7J7p-MphJxU

2. А тепер потренуйся встановлювати зв'язок слів у реченні. У цьому завданні тобі треба вписати потрібні слова у пусті прямокутнички. Не забудь в кінці натиснути кнопку в правому нижньому куті для перевірки.
https://learningapps.org/10367204

3. Використовуючи малюнок, пошир речення за питаннями. Запиши утворені речення, підкресли в них головні слова.

Діти побачили (кого?) (де?).   (Яка?) білочка стрибнула (куди?).

4. Встанови зв'язок слів у реченні за поданими питаннями. Запиши.
Тато купив квитки в театр.
Тато (що зробив?) ____________;
купив (хто?) _________;
купив (що?) _________ ;
квитки (куди?) __________ .

Третій урок ЧИТАННЯ

1. Сьогодні ти читаєш оповідання Олександра Копиленка "Весна іде".
    Цей текст ти можеш знайти у посібнику "Я люблю читати" на с. 111-112 або за цим    посиланням:
    https://ukrlit.net/lib/kopilenko/0j090.html

2. Попрацюй із текстом. Завдання за цим посиланням:

3. Прочитай текст вдруге. Пройди тест:
    https://naurok.com.ua/test/start/49758

4. У зошиті з української мови запиши "Весна іде". Знайди відповіді на питання:
1) Які в тексті були хмари?
    а) білі, неначе з вати
    б) волохаті, неначе брудні
    в) темні, важкі
2) У якому порядку до нас прилітають шпаки, жайворонки та зяблики?
    а) самички та самці прилітають разом
    б) спочатку прилітають самички, а через кілька днів самці
    в) спочатку прилітають самці, а через кілька днів самички
3) Де жайворонки не поселяються?
    а) на ланах
    б) у садах
    в) на таловинах
4) Що станеться після 21 березня?
    а) дні почнуть збільшуватися, а ночі коротшати
    б) зацвітуть підсніжники
    в) стане зовсім тепло.

Надішліть завдання.
На все добре!

Комментариев нет:

Отправить комментарий