воскресенье, 26 апреля 2020 г.

Завдання на 27.04.2020

Доброго ранку, доброго дня...
Після вихідних з новими силами попрацюємо. Тиждень буде короткий - 4 дні. Потім на  нас очікують 3 вихідних. Тож, давайте активізуємось.

Перший урок МАТЕМАТИКА

Сьогодні ти навчишся множити число 10 та ділити на 10. Це зовсім нескладно. Є один секрет, про який ти зараз дізнаєшся.
1. Попрацюй разом з учителькою з цього відео. Виконуй всі завдання, які вона пропонуватиме.

2. Запам'ятай правила на с. 136 підручника.
3. Потренуйся в таблиці множення числа 10 під музику:
    https://www.youtube.com/watch?v=l31IHLL8BzM

4. А тепер під музику, але без відповідей:
   https://www.youtube.com/watch?v=5bFqSzeBQKw

5. НАВЧИВСЯ? Виконай № 927 приклади після правила. Записуй тільки відповіді через кому.
6. Виконай № 929. Записуй тільки відповіді через кому. В тебе буде два рядочки відповідей.
7. Виконай задачу № 932. Запиши короткий запис.
8. Виконай № 931. Розв'язуй приклади усно. Записуй тільки відповіді у два рядочки, як записані приклади.

Другий урок ФІЗКУЛЬТУРА

https://www.youtube.com/watch?v=fwj6d5yEUjs



Третій урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Звтра в нас буде перевірна робота за двома темами: "Частини мови " та "Речення".
Отже, сьогодні треба пригадати, що ти знаєш.
1. Пригадай за цим відео (воно тобі добре знайоме) частини мови. Що вони означають, на які питання відповідають? У відео не назвали числівник. Що  означають числівники, на які питання відповідають?
https://www.youtube.com/watch?v=tFUoH21hWaQ

2. Пригадав? А тепер у зошиті запиши через кому, перше слово з великої букви: 2 іменники, 2 прикметники, 2 дієслова, 2 числівники, 2 службових слова.
3. Тепер пригадай, що ти знаєш про речення. Пройди тести:
https://naurok.com.ua/test/start/276670

https://naurok.com.ua/test/start/210937

https://naurok.com.ua/test/start/247867

3. Я помітила, що найбільше труднощів викликають спонукальні речення. Тому пригадай за цим коротеньким відео, які це спонукальні речення.
https://www.youtube.com/watch?v=yGGZwUSxvqg

4. Прочитай речення. На новому рядочку через кому запиши букви, поряд з якими спонукальні речення (Речення списувати не треба!):
а) Як гарно співають пташки!
б) Хто це так гарно співає?
в) Послухай, як співає пташка.
г) Мамо, почитай мені казочку, будь ласка.
д) Треба мити руки перед обідом.
е) Тарасику, помий руки перед обідом!
є) Тарасику, ти помив руки перед обідом?
ж) Спишіть речення, поставте розділові знаки в кінці.
з) У цій вправі треба списати речення, поставити позділові знаки в кінці.

5. Прочитай. Визнач, скільки тут речень. Спиши, постав розділові знаки в кінці речень. Підкресли спонукальне речення.
      Хто із вас бував у весняному лісі як же там гарно повітря чисте та прозоре дерева стоять, мов у казці буйно квітнуть перші весняні квіти не топчи та не рви первоцвіти



Четвертий урок ЧИТАННЯ

Прочитай оповідання П. Ходченка "Серце матері". Якщо при тобі "Золотий віночок", то оповідання на с. 190-191. Можеш читати прямо тут.


Серце матері
Одного разу сидів я на лавці в парку. Приємно пригрівало вранішнє травневе сонце. Десь кувала зозуля. На акації скрекотала сорока. М'яка зелень дерев і кущів милувала очі. Повітря було свіже, запашне.
На гілку розкішного клена сіла синичка. Вона тримала у дзьобику зеленого хробачка. Раптом почувся писк маленького горобеняти. Воно випало з гнізда і борсалося у густій траві.
Я вже хотів було підійти і посадити голопуцька на дерево. Несподівано до синички підлетів старий задиркуватий горобець.
Він хотів відняти у неї їжу. Між ними зчинилася бійка. І хробачок упав на землю. Та ось горобець не витримав натиску, пурхнув у кущі. Синичка заспокоїлась і шурхнула в траву. Вона скоро знайшла свою здобич. Горобеня запищало знову. Воно хотіло їсти і широко роззявляло дзьобик. Синичка зупинилася, а пташеня намагалося наблизитись до неї.
Я сидів і дивився, що буде далі. Як синичка поведеться з чужим пташеням? І тут вона рішуче ткнула йому в роззявлений ротик свого хробачка. Потім щось пропищала, спурхнула і зникла в золотавому сонячному промінні.
                                                                                                               П. Ходченко

Пройди тест. У зошиті з української мови запиши назву тексту. Указуй номер і букву відповіді. Наприклад, 1) а:
1) Яка це була пора року?
        а) осінь
        б) весна
        в) літо
2) Яка пташка скрекотала на акації?
        а) сойка
        б) шпак
        в) сорока
3) Чому маленьке горобеня пищало?
        а) воно було дуже голодне
        б) до гнізда підкралася кішка
        в) воно випало з гнізда
4) Із-за чого зчинилася бійка між старим горобцем і синичкою?
        а) він хотів відняти в неї їжу
        б) він став захищати маленького горобеня
        в) він був задиркуватий, і йому хотілося побитися будь із ким
5) Що зробила синичка, коли знайшла свою здобич?
        а) вона полетіла із здобиччю
        б) вона віддала здобич маленькому горобеняті
        в) вона проковтнула здобич і полетіла
6) Запиши словами відповідь. Чому текст має назву "Серце матері"?



П'ятий урок ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Сьогодні ти можеш зробити такого метелика. Якщо хочеш, до нього можна приладнати  паличку, як до жучка.












На все добре!



Комментариев нет:

Отправить комментарий