понедельник, 11 января 2021 г.

Завдання на 12.01.2021

 Доброго ранку, доброго дня! Сьогодні ми вітаємо з Днем Народження Снурникову Ніку. Бажаємо тобі, Ніко, здоров'я, щастя, успіхів, родинної підтримки, вірних друзів.



Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Пригадай, що таке закінчення слова. Для чого служить закінчення?
2. Зі слів кожного рядка, змінюючи, де треба, закінчення слів, склади речення та запиши. Виділи ті закінчення, які тобі довелося змінити. 

канікули, почалися, у, зимові, школяр

фортеця, побудували, вони, у, снігова, дворі

сніжок, в, діти, грали

на, вчора, футбольний, каток, поле, залили

катаються, вони, на, тепер, ковзани

зими, прихід, діти, радіють  


Другий урок МАТЕМАТИКА

1. Пригадай алгоритм ділення з остачею:

2. На с. 107 виконай завдання № 713.
3. На с. 109 виконай завдання № 729, запиши приклади.
4. На с. 100 виконай завдання № 724.
5. На с. 107 розв'яжи задачу № 708.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


Третій урок ЧИТАННЯ

Уважно передивись цю презентацію. Я вважаю, ти багато цікавого дізнаєшся про святкування Нового року.


Запиши та продовж речення:
1) З цієї презентації я дізнався/дізналася, що .............

2) Мене вразив той факт, що .........

3) Мені сподобалося .......

4) Я б хотів/хотіла побувати у ........, тому що ......

Чекаю відповідей у ClassDojo.


Четвертий урок ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Якщо хочеш, можеш зробити такого ангела з папереу:

Як це зробити, дізнаєшся з цього ролика:


Цікаво подивитися на твого ангелочка.

На все добре!

Комментариев нет:

Отправить комментарий