Доброго ранку, доброго дня! Вчора в Архипа Федорова був День Народження. Вітаємо тебе, Архипе, та бажаємо здоров'я, щастя, успіхів, родинної підтримки, вірних друзів.
Перший урок ЧИТАННЯ
1. Розгорни підручник на с 81.
Слухай та виконуй всі завдання. Тільки словникові слова не записуй, а запам'ятай.
https://www.youtube.com/watch?v=fc0AtSS7Q9E
2. Самостійно прочитай про Київ два невеликі тексти із "Золотого віночка" на с. 122-123 "Київ древній" і , "Головні ворота древнього Києва".
Відновлені до 1500-річчя Києва Золоті ворота
3. Це - позакласне читання. Запиши у Читацький щоденник свої враження..
Фото цієї сторінки надішли у ClassDojo.
Другий урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Сьогодні ти навчишся розрізняти загальні та власні назви.
1. Розгорни підручник на с 80.
Виконуй завдання, як сказано у відео.
Фото роботи надішли у ClassDojo.
2. Потренуйся розрізняти загальні та власні назви за допомогою тренажера:
3. Потренуйся добирати загальні та власні назви за допомогою тренажера:
4. Потренуйся добирати загальні та власні назви за допомогою за допомогою тренажера:
Третій урок МАТЕМАТИКА
Сьогодні ти будеш учитися усно складати та віднімати числа в межах 1000.
1. Виконай завдання № 33 на с.8. Прочитай числа, запиши їх в рядок у порядку зростання (від найменшого до найбільшого). Під числами підпиши відповідні букви й отримаєш слово.
2. Ознайомся з таблицею. Знайди відповідність між числами, записаними цифрами, й тими, що записані словами. Запиши за зразком: 9) ж 7) и
1 |
478 |
|
а |
дев’яносто три |
2 |
263 |
|
б |
двісті тридцять шість |
3 |
570 |
|
в |
двісті шістдесят три |
4 |
800 |
|
г |
дев’ятсот три |
5 |
93 |
|
ґ |
чотириста сімдесят вісім |
6 |
507 |
|
д |
вісімсот |
7 |
903 |
|
е |
п’ятсот сімдесят |
8 |
236 |
|
є |
п’ятсот сім |
3. До чисел 647, 530, 700 запиши попереднє та наступне за зразком:
458, 459, 460
4. Запиши числа у зворотньому порядку:
934, 933, ....................................927
512, ............................................505
403, ............................................396
5. У № 29 знайди пари, запиши утворені вирази.
6. Обчисли приклади №37, с. 9, запиши у два стовпчики.
7. № 34, с.8. Виконай дії з іменованими числами, запиши тільки відповіді через кому.
8.Прочитай задачу №35,запиши на чернетці короткий запис. Вибери те рішення, яке ти вважаєш правильним:
а) (9+3)+9
б) (9*3)+3
в) (9:3)+9
г) (9*3)+9
Фото роботи надішли у ClassDojo.
На все добре!
Комментариев нет:
Отправить комментарий