Доброго ранку, доброго дня!
Шановні батьки та любі діти! Вчора ввечері в Чугуєві сталася біда: загорілася будівля школи № 2. Причини пожежі поки невідомі.
У цій ситуації нам з вами варто пригадати: 1) що може стати причиною пожежі, щоб цього не допустити;
https://www.youtube.com/watch?v=iRQi6i5X5Is
2) що робити, якщо пожежа вже сталася:
Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема уроку. Вживання слів у прямому й переносному значеннях.
1. Сьогодні ми починаємо нову тему - "Значення слів" (ст. 17). З цим відеороликом ти пригадаєш, що тобі вже відомо про пряме та переносне значення слів.
https://www.youtube.com/watch?v=pDRm2mpWx1w
2. Потренуйся розрізняти пряме й переносне значення слів:
https://learningapps.org/1963480
3. У цьому ролику ти знайдеш підказку, як розрізняти пряме й переносне значення слів.
Надішли мені фото роботи у ClassDojo або у Viber.
Другий урок МАТЕМАТИКА
Тема уроку. Перетворення іменованих
чисел. Задачі на зведення до одиниці. Множення на двоцифрове число.
1. Виконай № 117 на ст. 24. Записуй тільки відповіді через кому.
2. Виконай № 119 на ст. 24.
3. Розв'яжи задачу № 120 на ст. 24. Прочитай умову 3 рази. Користуйся планом:
1) Спочатку треба знайти масу одного ящика.(Саме тому такі задачі називаються "задачі на зведення до одиниці")2) Тепер знайди масу чотирьох ящиків, що завантажили на причіп.3) Тепер знайди масу двох ящиків, що завантажили у багажник автомобіля.4) А тепер ти зможеш дізнатися, на скільки більше кілограмів становила маса вантажу на причепі, ніж у багажнику.Запиши задачу по діях. Не забудь записати пояснення до дій.
4. Розв'яжи задачу № 127 на ст. 25. Прочитай умову 3 рази.
Шпалери — це рулонний матеріал із різною основою та різним декоративним покриттям, який кріпиться до поверхні стін за допомогою клею. Спочатку дізнайся, скільки всього рулонів рожевих і коричневих шпалер купили.Запиши задачу по діях.
Надішли мені фото роботи у ClassDojo або у Viber.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Третій урок ЧИТАННЯ
2. Знову увімкни аудіозапис. Прослідкуй за аудіозаписом.
3. Тепер прочитай текст самостійно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий