среда, 22 сентября 2021 г.

23.09.2021

 Доброго ранку, доброго дня!

Перший урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Закріплення знань з вивченого.

1. Усно обчисли 4 приклади на порядок дій з № 147 на ст. 28, записуй тільки відповіді.

2. Усно обчисли приклади № 148 на ст. 28, записуй тільки відповіді.

3. Письмово виконай № 149 на ст. 29.

4. Виконай за зразком завдання № 151 на ст. 29. 

5. Розв'яжи задачу № 150 на ст. 29. Скористайся планом:
1) Знайди кількість кленів (1/3 частину від загальної кількості дерев).
2) Знайди кількість каштанів (1/4 частину від загальної кількості дерев).
3) Порівняй, на скільки більше у парку кленів, ніж каштанів.
 
Надішли мені фото роботи у ClassDojo або у Viber.


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА




Другий урок ЧИТАННЯ

Тема уроку. Слов’янські народи. За Ольгою Бондарук «Дана й Лада».  

1. Розгорни підручник на ст. 23. Прочитай на цій сторінці міф про Дану. 

2. Дай відповіді на питання № 1, 2 зі ст. 24.

3. На ст. 24 прочитай міф про Ладу.

4. Дай відповідь на питання № 3.

3. Тепер прочитай текст вдруге. 

4Пройди тест. Відповідаючи на питання тесту, ти можеш користуватися текстом міфу. Запиши в зошиті з української мови число, назву тексту. Відповіді давай коротко: 1) а;    2) б.....

1) Кого давні слов'яни вважали дружиною Дажбога?
а)   Ладу     б) Дану     в) Магду

2) Це жінка-річка, жінка-вода. (Обери усі варіанти імен богині).
а) Діва     б) Даша     в) Діванна     г) Анна     д) Дівонія

3) Чого більше в образі Дани?
а) квітів     б) срібла     в) золота

4) Перли в уборі Дани давні слов'яни асоціювали з....
а) дощем     б) градом     в) росою

5) Деякі вчені кажуть, що від імені Дани походять назви найбільших слов'янських річок. (Обери усі варіанти).
а) Дніпро     б) Дунай     в) Даугава     г) Дон     д) Дністер

6) Давні слов'яни вважали Ладу богинею....
а) літа     б) осені     в) зими     г) весни

7) Якою уявляли давні слов'яни богиню Ладу?
а) молодою дівчиною;
б) молодою дівчиною з дитятком;
в) жінкою з виноградом чи яблуком.

8) Богиня Лада в народних переказах - це ще й втілення ...
а) щастя     б) любові     в) радості.

     
Надішли мені фото роботи у ClassDojo або у Viber.


Третій  урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема уроку. Як орієнтуватися на місцевості

1. Подивись уважно відеоролик. Із нього ти дізнаєшся про таке:
а) що таке горизонт;
б) що таке лінія горизонту;
в) яку місцевість називають відкритою, а яку - закритою;
г) познайомишся з основними та проміжними сторонами горизонту.


2. Прочитай текст у підручнику на ст. 19-20 (до слів " Уміти визначати.....").

3. Виконай в зошиті на ст. 12 завдання № 1. 

4. Виконай в зошиті на ст. 12 завдання № 2. На якій світлині неможливо провести лінію горизонту? Чому?

5. Виконай в зошиті на ст. 12 завдання № 3. Користуйся підказкою в  тексті підручника на ст. 20 або малюнком на ст. 21.

6. Подивись уважно цей відеоролик. Із нього ти дізнаєшся про таке:
а) що означає "орієнтуватися на місцевості";
б) як орієнтуватися за допомогою компаса;
в) як орієнтуватися за допомогою місцевих ознак.


7. Прочитай текст у підручнику на ст. 20-22.

8. Виконай в зошиті на ст. 13 завдання № 4, № 5, № 6.. 

9. На ст. 23 прочитай рубрики "Коротко про головне" та "Чи знаєте ви, що..."


На все добре! Завтра зустрінемось у школі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий