понедельник, 1 ноября 2021 г.

02.11.2021

Доброго ранку, доброго дня! 

Сьогодні:  Друге листопада (пишемо словами)


Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку. Утворення слів за допомогою префіксів і суфіксів.

Сьогодні урок в Zoom о 12:30. Якщо тебе не буде, ось тобі завдання.

Продовжуємо вивчати тему "Будова слова". Пиши старанно!

1. Постав у словах префікс с- або з-. Користуйся чарівною фразою Кафе "Птах"

.мити,    .терти,    .дерти,    .шити,   .питати,   .формувати,   .варити,   .хвалити,   .копати,   .цідити

2. Познайомся, як за допомогою префіксів та суфіксів утворюються нові слова за цим відеороликом. Зупини його на 1хв 50с. Далі не треба.

https://www.youtube.com/watch?v=BumdHHv0uO0

3. Розгорни підручник на ст. 31. Знайди тему Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів.

Далі працюй за підказкою за цим посиланням:


У кінці роботи постав значок: 
💚- мені все було легко; 
💛- я відчував утруднення;
💗- мені було дуже важко. 
Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.



Надішли мені фото роботи у ClassDojo.


Другий урок ЧИТАННЯ

Тема уроку. Веселе слово. Народні усмішки.

1. Розгорни підручник на ст. 45. Прочитай коротку статтю про народні усмішки.
Яка мета народних усмішок?

2. Прочитай народні усмішки "Швачка" та "Син", записані Борисом Грінченком.
Чи розумієш ти значення слова пороти?

ПОРОТИ, порю, пореш.

1. Розшивати, розривати шви. Шиє, поре — ниткам горе! (Українські народні прислів'я та приказки)— Сідай, їж, дочко, а потім будеш пороти старе плаття,.. треба перешити. 

Які негативні явища висміюються в цих усмішках?

3. Попрацюй з цією презентацією. Тут ти прочитаєш ще 3 усмішки. Яка з них тобі більше сподобалася? Що в ній висміюється? Запиши у зошиті з укр. мови.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-narodni-usmishki-175974.html 


Надішли мені фото роботи  у ClassDojo.



Другий урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Нумерація шестицифрових чисел: читання та запис шестицифрових чисел у межах 200 000. Розв'язування задач. 

 Запиши в зошиті число: Друге листопада
1. Виконай № 351 на ст. 62. Записуй тільки відповіді через кому. 

2. Виконай № 357 на ст. 63. Записуй тільки відповіді через кому. 

3. Познайомся з шестицифровими числами. Тобі допоможе в цьому вчений Кіт.


4.  Виконай № 358 на ст. 63. Спочатку прочитай всі числа. А тепер запиши їх у тому порядку, як сказано в завданні. Яке слово вийшло?

5. Попрацюй усно. Виконай № 359 на ст. 63.

6. Прочитай завдання № 360 на ст 64. Виконати тобі його допоможе таблиця з попереднього номера. Пригадай, якщо в розряді не названі одиниці, то на письмі в цьому розряді записують 0.

7. Виконай № 361 на ст. 64. Користуйся зразком.

8. Виконай № 361 на ст. 64. Користуйся зразком.

9.  Розв'яжи задачу № 343 на ст. 61. Прочитай умову 3 рази. Вона тобі щось нагадує? Вчорашню задачу? Склади короткий запис самостійно та запиши задачу окремими діями. Не забудь записати пояснення.

10. Обчисли письмово приклади з № 355 на ст. 63.

У кінці роботи постав значок: 
💚- мені все було легко; 
💛- я відчував утруднення;
💗- мені було дуже важко. 
Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.


Надішли мені фото роботи у ClassDojo.

На все добре!

  








Комментариев нет:

Отправить комментарий