среда, 3 ноября 2021 г.

04.11.2021

Доброго ранку, доброго дня! 

Сьогодні:  Четверте листопада (пишемо словами)


Перший урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Нумерація шестицифрових чисел. Одиниці часу

Сьогодні урок в Zoom об 10:30. Якщо тебе не буде, ось тобі завдання.

 Запиши в зошиті число: Четверте листопада

1. Виконай письмово № 378 на ст. 67. 

2. Виконай усно № 380 на ст. 67. Прочитай, які числа утворилися.

3. Виконай усно № 382, 383 на ст. 67. 

4. Розв'яжи задачу № 385 на ст. 68. Прочитай умову 3 рази.  Роздивись таблиую. Ознайомся з планом розв'язання. Запиши задачу окремими діями. Не забудь записати пояснення.

5. Розв'яжи задачу № 389 на ст. 69. Вона схожа на попередню.

6. Обчисли письмово (у стовпчик) приклади з № 377 на ст. 66.

У кінці роботи постав значок: 

💚- мені все було легко; 
💛- я відчував утруднення;
💗- мені було дуже важко. 
Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.


Надішли мені фото роботи у ClassDojo.


Другий урок ЧИТАННЯ

Тема уроку. Узагальнення знань з теми "Усна народна творчість".

1. Ми закінчуємо вивчати твори усної народної творчості. Щоб пригадати, які твори входять до цього розділу, передивись презентацію.


2. Пригадав? А тепер запиши в зошиті з української мови відповідь на питання:

А які твори з усної народної творчості більше за все подобаються тобі? Чому?


Надішли мені фото цієї роботи  у ClassDojo.


Третій урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема уроку. Де шукати скарби України.

1. Вчора ти дізнався про багатьох українців, відомих на весь світ. Ще про одну людину тобі варто знати - про Івана Піддубного. Про нього навіть художній фільм знято. Хто ж він такий? Знайди про нього інформацію у підручнику на ст. 61.

2. Сьогодні будемо шукати скарби України.

Як і вчора, ти можеш просто прочитати текст підручника на ст. 63-65. Але краще передивись цю презентацію. В ній аж 54 кадри! Та тексту небагато. Зате багато світлин із зображенням скарбів України. Будь уважним, бо попереду тебе чекає тест.

І в підручнику, і в презентації тобі зустрінеться скорочена назва ЮНЕСКО

Організа́ція Об'є́днаних На́цій з пита́нь осві́ти, нау́ки і культу́ри, скорочено ЮНЕСКО (англ. United Nations Educational, Scientific and Cultural OrganizationUNESCO) — міжнародна організація.

А тепер презентація:.

2. Виконай завдання № 5 в зошиті на ст. 35.
Це завдання я перевірю, коли зберу зошити.

3. Перед тестом я дам тобі підказку на одне питання, бо про це інформації не було:

 - Пергамент винайшли греки понад 20 століть тому
- Папір винайшли в Китаї в 105 році

Перевір себе. Пройди тест.


Надішли мені фото результату тесту  у ClassDojo.



Четвертий урок ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема уроку. Дивовижна Іспанія. Ескіз будинку.

1. Почитай і подивись, які незвичайні споруди є в одному з парків Іспанії. Дізнайся, хто їх вигадав.





2. Якщо тобі цікаво, можеш пошукати в інтернеті "Дивовижні споруди світу".
 Ти побачиш тут багато такого, що тебе точно вразить.

Ось для початку "10 вражаючих споруд світу: від будинків-диваків до хмарочосів з майбутнього"


3. І якщо захочеш, можеш створити свій ескіз будинку.  

Надішли мені фото свого ескізу  у ClassDojo.



На все добре!

Комментариев нет:

Отправить комментарий