четверг, 4 ноября 2021 г.

05.11.2021

 Доброго ранку, доброго дня! 

Сьогодні:  П'яте листопада (пишемо словами і з великої букви)


Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку. Повторення знань про іменник. Розрізнення іменників - назв істот і неістот, власних і загальних назв.

1. Сьогодні ти пригадаєш те, що тобі вже відомо про іменник. Працюватимеш у підручнику на ст. 33-34. Тобі допоможе ця презентація. Письмово треба виконати вправи № 1, 3, 6, 8.

https://vsimpptx.com/lesson/025-rozriznyayu-imenniki-nazvi-istot-i-neistot-vlasni-i-zagalni-nazvi

2. Потренуйся розпізнавати власні та загальні назви з цим тренажером.


У кінці роботи постав значок: 
💚- мені все було легко; 
💛- я відчував утруднення;
💗- мені було дуже важко. 
Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.



Надішли мені фото роботи у ClassDojo.


Другий урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Нумерація шестицифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел

Сьогодні урок в Zoom об 10:30. Якщо тебе не буде, ось тобі завдання.
 Запиши в зошиті число: П'яте листопада

1. Виконай усно № 391 на ст. 69. 

2. Виконай № 392 на ст. 69. 

3. Виконай № 393 на ст. 69. 

4. Розв'яжи задачу № 394 на ст. 69. Прочитай умову 3 рази. Вона схожа на ті, що розв'язували вчора.

5.  Виконай № 397 на ст. 70.

6. Розв'яжи задачу № 399 на ст. 70. 

У кінці роботи постав значок: 
💚- мені все було легко; 
💛- я відчував утруднення;
💗- мені було дуже важко. 
Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.


Надішли мені фото роботи у ClassDojo .


Третій урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема уроку. На які природні ресурси багата Україна.

Ми починаємо нову тему "Багатства України". Сьогодні ти дізнаєшся, на які природні ресурси багата Україна. Певна частина інформації тобі знайома з третього класу. А щось буде нове.

1. Уважно передивись цей відеоурок. Зупини ролик на 4:35. Далі зупиняй ролик на кожному новому кадрі. Тут ти знайдеш підказки до завдання в зошиті на ст. 36 №2.


2. Продовжи перегляд ролика до 9:45. Далі не треба.
Тут було дуже багато інформації. Все одразу запам'ятати важко.

3. Тепер тобі треба пройти тест із підручником в руках (ст. 68-72). Усі відповіді на завдання тесту є в підручнику. Головне, їх знайти. Бажаю успіху!


Надішли мені фото результату тесту у ClassDojo .


З ваших робіт з читання я зрозуміла, що більшості з вас до вподоби народні казки. На вихідних пропоную передивитися добірку мультфільмів за казками різних народів.


Гарних вихідних!

На все добре!

Комментариев нет:

Отправить комментарий