вторник, 2 ноября 2021 г.

03.11.2021

Доброго ранку, доброго дня! 

Сьогодні:  Третє листопада (пишемо словами)


Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку. Утворення слів за допомогою префіксів і суфіксів.

Сьогодні урок в Zoom об 11:30. Якщо тебе не буде, ось тобі завдання.

Продовжуємо вивчати тему "Будова слова". Утворюємо слова за допомогою префіксів та суфіксів. Пиши старанно!

1. 


2. 

3.




4. Виконай вправу № 6 на ст. 31.



У кінці роботи постав значок: 
💚- мені все було легко; 
💛- я відчував утруднення;
💗- мені було дуже важко. 
Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.



Надішли мені фото роботи у ClassDojo.


Другий урок ЧИТАННЯ

Тема уроку. Медіавіконце: колекції народної творчості.

Чи знаєш ти, що означає слово колекція
Звідки воно прийшло в українську мову?
Хто такі колекціонери?
На ці питання ти знайдеш відповідь сьогодні на уроці.

1.Ти можеш скористатися тільки підручником (ст. 46), але я раджу передивитися цю презентацію (тут більше цікавого). В будь-якому разі будь уважний! У кінці уроку тобі треба пройти тест.


2. І в підручнику, і в презентації мова йшлася про Музей Івана Гончара. У цьому ролику ти зможеш побувати на віртуальній екскурсії в цьому музеї. Зверни увагу, які колекції народної творчості тут представлені?


3. А тепер пройди тест.

https://naurok.com.ua/test/start/1110853

Надішли мені фото результату тесту  у ClassDojo.


Третій урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Нумерація шестицифрових чисел. Одиниці часу

 Запиши в зошиті число: Третє листопада

1. Виконай № 369 на ст. 65. Записуй тільки відповіді через кому. 

2. Виконай № 370 на ст. 65. Прочитай, запиши, запам'ятай.

3. Перевір, як ти запам'ятав: 

https://ppt-online.org/811611

4. Запиши: 
Я народився/лася  ...число  ...місяць ....рік
Мені ....років ...місяців.
Знайди у презентації, як порахували вік Смайлика у місяцях. Порахуй, скільки місяців тобі.

5.  Виконай № 371 на ст. 65.
Зразок: 5 хв 12 с = 60 с*5 +12 с= 312 с
             240 с = .... хв (240 с: 60 с) = 4 хв


6. Продовжи знайомство з шестицифровими числами. Тобі допоможе в цьому вчений Кіт.


7. Обчисли письмово (у стовпчик) приклади з № 368 на ст. 65.

8.  Розв'яжи задачу № 374 на ст. 66. Прочитай умову 3 рази.  Продовжи короткий запис самостійно та запиши задачу окремими діями. Не забудь записати пояснення.
Троянди - ...букетів по ...
Тюльпани - ...букетів по ...


У кінці роботи постав значок: 
💚- мені все було легко; 
💛- я відчував утруднення;
💗- мені було дуже важко. 
Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.


Надішли мені фото роботи у ClassDojo .


Четвертий урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема уроку. Славетні творці української держави.

Кожна людина, яка любить свою державу і чесно працює, робить свою країну кращою. Ти вже знаєш багато таких видатних українців, які прославилися на весь світ і прославили свою країну. Сьогодні  дізнаєшся ще більше.

1. Ти можеш просто прочитати текст підручника. Але краще передивись цю презентацію. В ній аж 45 кадрів! Та тексту небагато. Зате багато нових для тебе видатних постатей.


2. Виконай завдання № 2 та № 4 в зошиті на ст. 32-33.

Це завдання я перевірю, коли зберу зошити.
А завтра тебе чекає тест.


На все добре!

Комментариев нет:

Отправить комментарий