Доброго ранку, доброго дня!
Сьогодні: Третє листопада (пишемо словами)
Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема уроку. Утворення слів за допомогою префіксів і суфіксів.
Сьогодні урок в Zoom об 11:30. Якщо тебе не буде, ось тобі завдання.
Продовжуємо вивчати тему "Будова слова". Утворюємо слова за допомогою префіксів та суфіксів. Пиши старанно!
1.
3.
4. Виконай вправу № 6 на ст. 31.
У кінці роботи постав значок:
💚- мені все було легко; 💛- я відчував утруднення;💗- мені було дуже важко. Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.
💗- мені було дуже важко.
Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.
Надішли мені фото роботи у ClassDojo.
Другий урок ЧИТАННЯ
Тема уроку. Медіавіконце: колекції народної творчості.
Чи знаєш ти, що означає слово колекція?
Звідки воно прийшло в українську мову?
Хто такі колекціонери?
На ці питання ти знайдеш відповідь сьогодні на уроці.
1.Ти можеш скористатися тільки підручником (ст. 46), але я раджу передивитися цю презентацію (тут більше цікавого). В будь-якому разі будь уважний! У кінці уроку тобі треба пройти тест.
2. І в підручнику, і в презентації мова йшлася про Музей Івана Гончара. У цьому ролику ти зможеш побувати на віртуальній екскурсії в цьому музеї. Зверни увагу, які колекції народної творчості тут представлені?
3. А тепер пройди тест.
Надішли мені фото результату тесту у ClassDojo.
Третій урок МАТЕМАТИКА
Тема уроку. Нумерація шестицифрових чисел. Одиниці часу.
Запиши в зошиті число: Третє листопада
1. Виконай № 369 на ст. 65. Записуй тільки відповіді через кому.
2. Виконай № 370 на ст. 65. Прочитай, запиши, запам'ятай.
3. Перевір, як ти запам'ятав:
https://ppt-online.org/811611
4. Запиши: Я народився/лася ...число ...місяць ....рік. Мені ....років ...місяців.Знайди у презентації, як порахували вік Смайлика у місяцях. Порахуй, скільки місяців тобі.
5. Виконай № 371 на ст. 65.Зразок: 5 хв 12 с = 60 с*5 +12 с= 312 с 240 с = .... хв (240 с: 60 с) = 4 хв
6. Продовжи знайомство з шестицифровими числами. Тобі допоможе в цьому вчений Кіт.
7. Обчисли письмово (у стовпчик) приклади з № 368 на ст. 65.
8. Розв'яжи задачу № 374 на ст. 66. Прочитай умову 3 рази. Продовжи короткий запис самостійно та запиши задачу окремими діями. Не забудь записати пояснення.Троянди - ...букетів по ...Тюльпани - ...букетів по ...
У кінці роботи постав значок: 💚- мені все було легко; 💛- я відчував утруднення;💗- мені було дуже важко. Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.
💗- мені було дуже важко.
Можеш позначити на полях кожне завдання окремо. Так вчора робили дехто з дітей.
Надішли мені фото роботи у ClassDojo .
Четвертий урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема уроку. Славетні творці української держави.
Кожна людина, яка любить свою державу і чесно працює, робить свою країну кращою. Ти вже знаєш багато таких видатних українців, які прославилися на весь світ і прославили свою країну. Сьогодні дізнаєшся ще більше.
1. Ти можеш просто прочитати текст підручника. Але краще передивись цю презентацію. В ній аж 45 кадрів! Та тексту небагато. Зате багато нових для тебе видатних постатей.
2. Виконай завдання № 2 та № 4 в зошиті на ст. 32-33.
Це завдання я перевірю, коли зберу зошити.
А завтра тебе чекає тест.
На все добре!
Комментариев нет:
Отправить комментарий