воскресенье, 4 апреля 2021 г.

Завдання на 05.04. 2021

Доброго ранку, доброго дня! Вітаю всіх. Закінчилися канікули. Сподіваюся, ви добре відпочили. Настав час знову повернутися до навчання. Знову дистанційно. Тож, починаймо!


Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку. Розрізнення частин мови.

1. Передивись цей відеоурок:

2. Виконай вправу № 1 на ст. 124. Виконуй за зразком, записуй стовпчиком.

3. Потренуйся розрізняти частини мови за цією вправою:

4. Виконай вправу № 4 на ст. 123. Прочитай текст. Добери до нього заголовок. Запиши заголовок. Спиши текст. Підкресли в тексті іменники однією лінією, дієслова двома лініями, прикметники хвилястою лінією. Прийменники познач трикутничком. Користуйся олівцем і лінійкою. 

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.

Другий урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Множення одноцифрового числа на двоцифрове на основі застосування переставної властивості дії множення.

1. Пригадаємо, що вивчали останнім часом.
    1) № 433 на ст. 60, записуй тільки відповіді через кому.

    2) № 443 на ст. 62, записуй тільки відповіді через кому.

    3) Пригадай спосіб послідовного ділення:
    72:(9*2)=72:9:2=8:2=4
    800:20=800:(10*2)=800:10:2=80:2=40
Розв'яжи сам, записуй розгорнуто:
    54:18=54:(.............
    1000:50=1000:(........

    4) Пригадай множення двоцифрового числа на одноцифрове:
    19*3=(10+9)*3=10*3+9*3=30+27=57
Розв'яжи сам, записуй розгорнуто:
    38*2=
    45*4=
Виконай № 484 на ст. 67, записуй тільки відповіді через кому.

    5) Пригадай множення одноцифрового  числа на двоцифрове:
    3*24=3*(20+4)=3*20+3*4=60+12=72
Розв'яжи сам, записуй розгорнуто:
    5*18=5*(.........

2. Сьогодні ти навчишся множити одноцифрове число на двоцифрове на основі застосування переставної властивості дії множення.

Останні два приклади можна розв'язати, скориставшись переставною властивістю дії множення (про це ми говорили на останньому уроці):
3*24=24*3=(20+4)*3=...........
5*18=18*5=(10+8)*5=..........

Розв'яжи приклади № 486 на ст. 67 за зразком. Записуй в один стовпчик.

3. Розв'яжи задачу № 489 на ст. 67. Скористайся планом розв'язання:
1) Скільки ящиків переносив вантажник за один раз?
2) Скільки ящиків братиме вантажник за один раз?
3) Скільки ящиків перенесе вантажник за 5 разів?

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Третій урок ЧИТАННЯ

Домашнє завдання в тебе було із "Золотого віночка" твір "Прилетіли ластівки", с. 189-191.
Напиши відповіді на запитання:

1) Про яку пору року йдеться в тексті? Доведи свою думку.

2) Чим був засмучений Степанко?

Прочитай із "Золотого віночка" текст "Хліб святий" на ст. 111-113.
Напиши відповіді на запитання:

1) Чому бабуся розсердилася на Катрусю? 

2)  Що робили з хлібом Юрчик із Сергієм?

3) Знайди в тексті та запиши відповідь на запитання: "Чому не можна топтати хліба?"



Чекаю відповідей у ClassDojo. На все добре!

Комментариев нет:

Отправить комментарий