понедельник, 19 апреля 2021 г.

20.04.2021

  Доброго ранку, доброго дня!

Правила безпеки. З кожним днем стає тепліше, тривалість дня збільшується. Нарешті можна родиною вийти на відпочинок до лісу. Щоби не зіпсувати відпочинок собі та не нашкодити природі, дотримуйся правил безпеки в лісі.

Правила поведінки в лісі


Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку. Поширення речень за питаннями.

1. Розгорни підручник на ст. 137. Виконай вправу № 1. Пригадай: підмет підкреслюємо однією лінією, присудок - двома, другорядні члени речення - трьома крапками.

2. Виконай вправу № 2 усно, вправу № 3 письмово. Спочатку підкресли головні члени речення.

3. На ст. 138 виконай вправу № 7 усно, вправу № 8 письмово.

4. Дізнайся від Мовки та Суржика, Як поширювати речення словами за змістом:

https://www.youtube.com/watch?v=7J7p-MphJxU&t=11s

5. Потренуйся поширювати речення:

https://www.youtube.com/watch?v=tFAPzHcTCdY

Останнє завдання виконай письмово: пошир речення 2-3 словами:

Ігор вчить.

Діти допомагають.

Зайчик біжить.

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.


Другий урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове способом випробування.

1. Виконай № 582 на ст. 78. Запису тільки відповіді через кому. 

2. Обчисли приклади № 592.

3. Обчисли приклад на порядок дій № 575.

4.  Пригадай, як  ділити двоцифрове число на двоцифрове способом випробування:


5. Потренуйся ділити двоцифрове число на двоцифрове способом випробування: 


6. А тепер виконай № 576. Знайди частки таким способом. Запиши відповіді через кому.

7. Розв'яжи задачу № 579. Зверни увагу! У скільки разів 3 бідони менше, ніж 6 бідонів, у стільки разів буде менше і меду. 

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


Третій урок ЧИТАННЯ

Продовжимо Великодню тематику. У "Золотому віночку" на ст. 134-137 уважно прочитай 2 рази текст "Українська писанка".

Обери правильну відповідь. Позначай коротко: 1) а,   2) б,  .......

1. За легендою - що мало всередині найперше яйце?
а) жовток з білком;
б) зародок цілого світу;
в) зародок усіх тварин світу;
г) зародок усіх людей світу.

2. У який час не можна було писати пианки?
а) вночі;
б) під час дощу;
в) під час сильного вітру;
г) коли ти в гніві.

3. За легендою - що означають цяточки на писанці?
а) краплі дощу;
б) сльози Матері Божої;
в) пелюстки весняних квітів;
г) насіння, що кидають у землю.

4. Встанови відповідність. Що робили з якими писанками? Записуй коротко: 1) а,  2) б, ....

1) клали під вулики

А) писанки із зображенням квітів

2) клали під кут хати

Б) писанки із зображенням коня

3) бездітні жінки дарували дітям

В) писанки із зображенням «безконечника»

 

Г) писанки із зображенням півня


Тут ти можеш більше дізнатися, що символізують писанки, та як їх роблять.



Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.


Четвертий урок ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Намалюй на аркуші свою писанку, використовуючи відомі тобі символи.

Цікаво подивитися на твою роботу.

На все добре!


Комментариев нет:

Отправить комментарий