воскресенье, 11 апреля 2021 г.

12.04.2021

 Доброго ранку, доброго дня!

Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку. Розрізнення та побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією.

1. Урок почнуть наші давні друзі Мовка та Суржик:

2. Передивись цей ролик. Пригадай, якими бувають речення за метою висловлювання та інтонацією, які знаки ставлять в кінці речень. Завдання виконуй усно.

3. На ст. 127 підручника виконай усно впр. № 1, прочитай правило.

4. Зверни увагу! Часто діти плутають такі речення:
Люди, бережіть природу! - це речення спонукальне, бо в ньому є заклик.
Люди, треба берегти природу! - це речення розповідне, нас не закликають до дії, а повідомляють про те, що треба робити.

Потренуйся розрізняти такі речення. Списувати їх не треба. Став номер речення і однією буквою вказуй вид речення: Р - розповідне, С - спонукальне.
1) Діти, читайте більше книжок.
2) Діти, треба читати більше книжок.
3) Не можна списувати завдання в сусіда по парті!
4) Не списуйте завдання в сусіда по парті!
5) Друже, у неділю заходь до мене в гості.
6) Друже, у неділю запрошую тебе до мене в гості.
7) Треба добре провітрювати кімнату перед сном.
8) Не вживай багато солодощів!

5. Виконай вправу № 2 на ст. 127. 

6. Виконай вправу № 4 на ст. 128 усно. Прочитай текст з відповідною інтонацією, залежно від розділових знаків у кінці речень. 

7.  Виконай вправу № 6. Позначити початок і кінець речення - це означає, поставити потрібний розділовий знак у кінці речення, а нове речення почати з великої букви.

8. Виконай вправу № 7. Зверни увагу, її списувати не треба.

9.  Виконай вправу № 9 усно,  списувати її не треба. Письмово: придумай і запиши спонукальне речення до цього тексту.

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.


Другий урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Закріплення вивчених випадків множення та ділення.

1. Виконай 531 на ст. 72, записуй тільки відповіді через кому.

2. Обчисли приклади № 532, запиши у два стовпчики:
    
3. Розв'яжи рівняння № 538. Спочатку визнач найбільше число в кожному рівнянні.

4. Розв'яжи задачу № 536. Скористайся планом розв'язання:
    1) Скільки коштує одна книжка?
    2) Скільки коштує один блокнот?
    3) Скільки треба заплатити за 8 блокнотів?

    
Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Запроси  когось із рідних.
Тобі потрібен м'яч. Якщо нема м'яча, заміни його м'якою іграшкою.

Третій урок ЧИТАННЯ

Тема уроку. Василь Сухомлинський "Красиві слова і красиве діло".

1. Розгорни підручник на ст. 133. Приготуйся слідкувати за аудізаписом. Спочатку буде коротка інформація про автора, а потім текст оповідання. Перший раз прослідкуй за аудізаписом. А наступні два рази читай сам, кожного разу швидше.


2. Запиши відповіді на запитання:

1) Чи можна назвати байдужим когось із трьох хлопців, хто був у хатинці?

2) У яких словах оповідання висловлено його головну думку?

Чекаю відповідей у ClassDojo.
На все добре!





 

Комментариев нет:

Отправить комментарий