вторник, 6 апреля 2021 г.

Завдання на 07.04. 2021

 Доброго ранку, доброго дня!


Перший урок ЧИТАННЯ

Із "Золотого віночка" прочитай текст Василя Сухомлинського "Списав задачу" (ст. 31-32). 
Запиши, які поради ти можеш дати героям твору - Зіні й Павлику. 

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.

Другий урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку. Розрізнення частин мови.

1. Потренуйся розрізняти частини мови з цією вправою.

2. Прочитай ряди слів. Знайди в кожному ряду "зайву" частину мови.

1) Сміх, радість, веселий, смішинка.
2) Ходити, похід, подорожувати, їздити.
3) Чотири, шість, сорок, десятка.
4) Добрий, доброта, хороший, кольоровий.
5) Перед, під, дуб, до.
Розмірковуй так:
Свіжий, свіжість, вологий. мокрий.
Зайве слово свіжість, бо це іменник, а решта слів - прикметники.
Записуй в зошиті так:
Свіжість - ім., решта - прикм.

3. Прочитай речення. Визнач, якою частиною мови є виділені слова.

1) У собак ніс завжди вологий.
2) Олесь ніс у руці книжку.
3) Кравчиня відрізала три метри смужки.
4) Не три гумкою в зошиті.
5) Діти стали в коло.
6) Коло вікна зацвів бузок.
7) По вулиці йшов військовий.
 8) У магазині продавали військовий одяг.
Записуй так:
1) ніс - .............
2) ніс - .............

3. Спиши словосполучення, розкривши дужки. Познач прийменники трикутничком, виділи префікси.

(в) писати (в) таблицю
(з) книжки (з) малювати
(до) бігти (до) дерева
(з) друзями (з) робити.
(за) ховалося (за) лісом
(від) берега (від) плив

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


Третій урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач.

1. На ст. 69 виконай № 502. Записуй тільки відповіді через кому. Не забувай відступати клітинку.
 
2. Пригадай правило, подивись зразок розгорнутого запису.

3. Запиши приклади розгорнуто.

4. Запиши приклади розгорнуто.

5. Обчисли приклади № 503 на ст. 69. Обчислення можеш виконати на чернетці, у зошит запиши тільки відповіді (відстань між числами 3 клітинки).

6. Обчисли    приклади № 509 на ст. 70. Обчислення можеш виконати на чернетці, у зошит запиши тільки відповіді чотирма стовпчиками, як записані приклади. Відстань між стовпчиками 3 клітинки).

Сподіваюсь, ти вже добре навчився обчислювати приклади. Саме час перейти до задач.

7 . Розв'яжемо задачу № 506 на ст. 69. Прочитай умову задачі 3 рази. Запиши короткий запис.
       Було - 32 ст.
       Прочитав: 1 день - ?, четверту частину
                          2 день - ?, у 2 рази більше
       Залишилося - ?
Зверни увагу, ця задача - на 4 дії!

8. Розв'яжи задачу № 508 на ст. 69. 

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.



Четвертий урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Ми продовжуємо дізнаватися, чим корисна їжа.

1. Самостійно прочитай статтю з підручника, ст. 84.

2. Виконай в зошиті на ст. 32 завдання № 1, 2, 3. У третьому завданні познач свій вибір пташечкою (V), а на вільних рядочках запиши відповіді на запитання (знайди відповіді в тексті підручника):

1) Яких двох правил харчування мають дотримуватися і діти, і дорослі?

2) Чому дітям і підліткам шкідливо захоплюватися схудненням?


3) У цій вправі згрупуй їжу на корисну та шкідливу. В кінці тебе очікує приємний сюрприз.

Чекаю відповідей у ClassDojo. 
На все добре!


Комментариев нет:

Отправить комментарий