вторник, 20 апреля 2021 г.

21.04.2021

 Доброго ранку, доброго дня!

Правила безпеки. З кожним днем стає тепліше, тривалість дня збільшується. Тепер можна більше гуляти (не забувай про заходи безпеки під час карантину), виходити з родиною до лісу, до річки.  Але варто пам'ятати, що під час прогулянки можуть трапитись небезпечні знахідки - залишки з часів війни. Що робити в такому разі, дізнаєшся тут:

Небезпечні знахідки

Небезпечні знахідки можуть трапитись і в самому місті. Які це знахідки, та що робити  в такому разі, дізнаєшся тут:



Перший урок ЧИТАННЯ

Тема уроку. Надійка Гербіш "Мене звати Мар'ям"

1. Сьогодні ти читатимеш уривок із книжки "Мене звати Мар'ям". Про що ця книжка ти дізнаєшся із цього ролика. Щоб був звук, натисни на зображення:

2. Знайди текст на ст. 137. Прочитай текст 1 раз.

Це танбур - музичний інструмент.

3. Знайди в тексті пояснення: що таке культура. Запиши відповідь.

Надішли мені у ClassDojo фото відповідь.


Другий урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку. Повторення та закріплення знань про речення.

1. Пригадай, якими бувають речення за метою висловлювання:

Познач однією буквою вид речення за метою висловлювання: Р - розповідне, П - питальне, С - спонукальне. Речення списувати не треба. Позначай коротко: 1) Р,  2) П
1) А звідкіля береться хліб?
2) Це був казковий день!
3) Любіть книжку - джерело знань!
4) Мамо, я вже виконав усі завдання.
5) Не три гумкою в зошиті.
6) Які птахи навесні повертаються з вирію?

2. Запиши речення. Перебудуй його на питальне та спонукальне і запиши.
Андрійко годує рибок в акваріумі.

3. Прочитай текст. Спиши, постав потрібні розділові знаки в кінці речень (пригадай, речення виражає закінчену думку). Підкресли спонукальне речення.

    Молода берізка вибігла на узлісся і зупинилася чого це вона так відірвалася від своїх подруг мабуть, зрозуміла, що тут більше простору і сонця ось чому вона і вища, і кучерявіша рости, берізко, і звеселяй землю своєю красою

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


Третій урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Ділення  виду 360:2. Порівняння частин числа.

1. Працюй за цим відеоуроком. Виконуй усі завдання. У підручнику ст. 80-81. 

У кінці уроку завдання для самостіцного виконання. Задачу № 608 виконувати не треба! У № 594 запиши тільки відповіді. Користуйся способом випробування.


Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.



Четвертий урок Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема уроку. Хто такі земляни.

1. Про це ти дізнаєшся з цього відеоуроку:


2. Прочитай статтю підручника на ст. 96-97.

3. Виконай завдання в зошиті на ст. 38.

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.

На все добре!





Комментариев нет:

Отправить комментарий