понедельник, 26 апреля 2021 г.

27.04.2021

Доброго ранку, доброго дня!

Правила безпеки. З кожним днем стає тепліше, тривалість дня збільшується. Тепер можна більше гуляти (не забувай про заходи безпеки під час карантину), виходити з родиною до лісу, до річки.  Варто пам'ятати, що перебування поблизу ліній електропередач (ЛЕП) може бути дуже небезпечним. Треба знати правила поведінки поблизу ЛЕП.

Відкрий посилання та прогорни трішки вниз. Там знайдеш презентацію"Правила поведінки поблизу ЛЕП". 


Перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку. Пригадування будови тексту. Придумування заголовку до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту.

1. Сьогодні ми починаємо нову тему  - "Текст" (ст. 139). З цим відеоуроком ти пригадаєш, що тобі вже відомо про текст. Письмово зроби тільки каліграфічну вправу. Решту завдань - усно. Будь уважним, бо далі доведеться працювати самостійно.


2. Тепер попрацюй з цією таблицею. Знайди на ній відповіді на такі питання:

- Що таке текст?
- Які ознаки має текст? (У тексті можна визначити мету, тему, основну думку)
- Що можна дібрати до тексту?
- З яких трьох частин складається текст?

3. Усно повправляйся у роботі з деформованим текстом: розташуй частини тексту у правильній послідовності у цій вправі:


4. Письмово виконай вправу № 8 на ст. 140. Спиши зачин і кінцівку тексту.

5. Запиши речення в такому порядку, щоб вийшов текст. Добери до нього заголовок.

Павлик відплив далеко від берега.
Він стрибнув у воду та допоміг Павликові пливти до берега.
Діти купалися в річці.
Це побачив Ігор.
Він змучився та почав тонути.

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.



Другий урок МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Знаходження числа за його частиною. Порівняння дробів.

1. Виконай № 625 на ст. 83. Знайди частку способом випробування. Запису тільки відповіді через кому. 

2. Попрацюй за цим відеоуроком та дізнайся, як знаходити число за його частиною. У зошит запиши розв'язання задач №№ 1039 та 1040.

Запам'ятай!

3. Розв'яжи задачу № 628 на ст. 84. Прочитай умову з рази. Користуйся планом:
1) Знайди кількість дубів (одна третя від 240)
2) Знайди кількість берез (одна четверта від 240)
3) Дізнайся, на скільки більше у парку дубів, ніж беріз.

4. А зараз ти навчишся порівнювати дроби:

5. Виконай завдання № 630. Порівняй дроби, користуючись схемою.

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи.


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА




Третій урок ЧИТАННЯ

Тема уроку. Марко Вітлер "Кошеня пропало"

1. Розгорни підручник на ст. 141. Прослідкуй за аудіозаписом. 

2. Самостійно прочитай твір 1-2 рази. Намагайся кожного разу читати швидше та виразніше.

3. Дай відповіді на питання:

1. Коли відбувалася ця подія?
а) вдень
б) вранці
в) ввечері

2. Як звали кошеня?
а) Нюша
б) Ненсі
в) Неллі

3. Як вчинив тато?
а) пішов на роботу
б) став шукати кошеня
в) чекав, поки донька знайде кошеня

4. Де знайшлося кошеня?
а) у татовому капелюсі
б) у татовому пальті
в) під кріслом.

Надішли мені у ClassDojo фото цієї роботи. 

На все добре!
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий